כנס נקודת מפנה ואתר מכונת הכתיבה שמחים להכריז על שנתו השנייה של "פרס אלמוג", תחרות הסיפורים שתכניס אתכם/ן לאווירה הנכונה לקראת כנס הכתיבה השנתי.

 

לאחר ההצלחה הגדולה של תחרות הסיפורים הקצרים בשנה שעברה, כנס נקודת מפנה ואתר מכונת הכתיבה שמחים להכריז על שובו של "פרס אלמוג", שנוסד במטרה לעודד יצירה מקורית והתפתחות של קולות חדשים ומרתקים בעולם הספרות הישראלי. או אם לדבר בצורה פחות מפוצצת, הפרס נוצר בשביל לעודד את כל מי שאוהבים ורוצים/ות לעשות זאת, לשבת ולכתוב!

התחרות תיערך השנה בפעם השנייה, במסגרת כנס "נקודת מפנה", שיתקיים ב-13 לספטמבר, 2017, בסמינר הקיבוצים, בתל אביב.

 

איך משתתפים?

אנו מזמינים אתכם לכתוב סיפור קצר בכל צורה וסגנון. על הסיפורים לגעת בצורה כזאת או אחרת בתמונה המצורפת. אורכם של הסיפורים הוא עד 2,000 מילה. אין רף תחתון, אך לא יתקבלו סיפורים שיחרגו מן הרף העליון. כמו כן, ייפסלו סיפורים שפורסמו קודם לתחרות ובמהלכה בכל ערוץ ומדיה ומכל סיבה שהיא. פרטים נוספים על התחרות ועל כלליה תוכלו למצוא בתקנון התחרות. שימו לב: שליחת סיפורים לתחרות פירושה הסכמה לכל כללי התקנון, יחד ולחוד.

 

פרס אלמוג 2017 - תחרויות סיפורים - מכונת הכתיבה

הזכייה בתחרות

הזוכים יוכרזו במהלך כנס נקודת מפנה הקרוב, ושלושת הסיפורים שייבחרו יזכו בפרס כספי, תרומת משפחת אלמוג: מקום שלישי 200 ש"ח, מקום שני 300 ש"ח ומקום ראשון 500 ש"ח.

חשוב! חשוב! חשוב!

כדי להימנע מאי-נעימויות, קראו את נהלי התחרות היטב. השתתפות בתחרות משמעה הסכמה לתנאיה, ללא יוצא דופן.

  • המועד האחרון להגשת הסיפורים: 30 באוגוסט 2017, בשעה 23:59.
  • השתתפות קטינים בתחרות – באישור הורה / אפוטרופוס חוקי, בלבד.
  • ההשתתפות בתחרות אינה מותנית בהשתתפות בכנס, אבל כמובן שנשמח אם תבואו.
  • את הסיפורים ניתן להגיש כמסמך מצורף בדוא"ל, בלבד, בכתובת הבאה: nekudatmifne.comp@gmail.com, בצירוף פרטי התקשרות מלאים ועדכניים.
  • את הסיפורים יש להגיש בקובץ וורד, פונט אריאל, רווח כפול, ללא תמונות ועזרים גרפיים אחרים וללא שמכם. את שמכם המלא ופרטי ההתקשרות עמכם יש לציין במייל.
  • מומלץ לעקוב אחר פרסומי הכנס והתחרות באתרים ובפייסבוק.

לקריאת התקנון המלא

לכל הפרטים והעדכונים בנושא התחרות בקרו באתר פרס אלמוג

זהו, זה הזמן להתיישב מול מכונת הכתיבה, לכתוב כמו הרוח ולהתכונן לנקודת המפנה! בהצלחה!

 

Save

Save

Save

Save

12 תגובות

  1. שלמה הגב

    שלום לכם,

    שלחתי לכם סיפור קצר. ברצוני לדעת האם אני אקבל תגובה במייל חוזר שהסיפור הגיע?

    כי עד עכשיו לא קיבלתי מייל בזה.

    • מכונת הכתיבה הגב

      שלמה שלום,
      ראיתי שכתבת הודעה דומה גם לגבי פרס עינת. האם אתה בטוח שהגשת את סיפורך לתחרות פרס אלמוג? בעוד פרס אלמוג שייך לנו, פרס עינת הינה תחרות של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, ואין לנו שום שליטה על הנעשה שם. ככל שהדבר נוגע לנו, סיפורך לא הגיע אלינו.

  2. מזי הגב

    היי רציתי לשאול הסיפור חייב לכלול 2000 מילים?

    • מכונת הכתיבה הגב

      הסיפור יכול לכלול *עד* 2,000 מילה. כל עוד אינך עוברת את מספר זה, הכול בידייך.

  3. משה הגב

    שלום רב.

    2000 מילים כולל שם הסיפור, או בלעדיו?

    תודה.

  4. כפיר הגב

    שלום,
    כרגע אני עוד לא בטוח האם אוכל להגיע לכנס. למיטב הבנתי עדיין אוכל להשתתף בתחרות, נכון?
    בנוסף, במידה ואזכה בתחרות אך לא אהיה נוכח בכנס, אקבל את הפרס?
    תודה מראש, כפיר

    • מכונת הכתיבה הגב

      שלום כפיר,
      כפי שהוסבר במייל האישור על קבלת הסיפור – השתתפות בתחרות אינה מותנית בהשתתפות בכנס. כל הסיפורים נשפטים בעילום שם, כך שמראש, אין לחבר השופטות כל דרך להצליב מידע לגבי הכותבים/ות, הזוכים/ות והנוכחים/ות בכנס. במילים אחרות, אם תזכה בתחרות, קבלת הפרס לא תהיה תלויה בנוכחות שלך בכנס, או אפילו רק בטקס הסיום.

  5. בני הגב

    שלום וברכה!

    יש ברשותי סיפור שעומד להתפרסם בתקופת החגים,
    האם אני רשאי לשלוח אותו לתחרות?

    תודה

    • מכונת הכתיבה הגב

      לא, הסיפורים בתחרות צריכים להיות קשורים לתחרות ואינם רשאים להתפרסם באפיקים אחרים עד סיומה.

  6. יילנה הגב

    הבת שלי בת 16 השתתפה בתחרות ולא נדרש שום אישור וזאת למרות למה שכתוב כאן. מעבר לזכייה שלה שזה נחמד כמובן יש כאן טעם לפגם המיוחד כשנכנס מתקיים ביום לימודים רגיל ולתלמידי תיכון זה קריטי. לא ברור למה מעודדים לפספס יום לימודים ….אשמח לתגובה

    • מכונת הכתיבה הגב

      יילנה שלום,
      ראשית, מבלי לדעת מי זאת בתך, לא אוכל לענות לך בנוגע לשאלת הזכייה. כן אוכל להגיד שאין באפשרותנו לבדוק את המשתתפים, אחד-אחד, ואם מישהו בוחר שלא לציין את גילו ושלא לחלוק עם הוריו את דבר השתתפותו בתחרות, יש מעט מאוד שביכולתנו לעשות בנידון.
      בנוגע לשאלת מועד הכנס והעידוד לפספס יום לימודים – כנס "נקודת מפנה" פונה למבוגרים, אך מקבל גם צעירים. אנחנו לא מעודדים איש לפספס יום לימודים, ואף מציינים בפני כל המשתתפים/ות שאין כל חובה להשתתף בכנס על מנת להשתתף בתחרות, או לזכות בה.
      כמו רבים אחרים, גם בתך יכולה לגלות את דבר הזכייה מן הפרסומים באתר ובפייסבוק. אגב, בדיוק מסיבות כגון זו אנחנו מבקשים אישור הורים כדי להשתתף בתחרות. אנו יוצאים מנקודת הנחה שהוריהם של קטינים יכולים לקבל את ההחלטה השקולה והנכונה עבור ילדיהם, ואיננו מעוניינים שבני ובנות נוער יקבלו החלטות מסוג זה בעצמם. יש הורים שלא יאשרו לילדיהם לבוא ויש הורים שיאשרו ואף יבואו אתם לכנס, כדי לחלוק את עולמם ולעודד אותם. שתי ההחלטות לגיטימיות.

השארת תגובה